Αναζήτηση Ακινήτου
Τύπος Ακινήτου:
     
Περιοχή:
   
 
 
 
     
Από:
Έως:
 
Από:
Έως:
 
 
 
  Αναζήτηση κωδικού
Κωδικός Ακινήτου:
 
 
  Κατηγορίες Ακινήτων
  Κατοικίες
  Ενοικιάσεις Κατοικιών
  Εξοχικές Κατοικίες
  Οικόπεδα
  Οικόπεδα - Εκτός Σχεδίου
  Επαγγελματικά Οικόπεδα
  Επαγγελματικοί Χώροι
  Ενοικιάσεις Επαγγελματικών Χώρων
  Βιομηχανικά Ακίνητα
  Τουριστικά Ακίνητα
  Ειδικά Ακίνητα
 
 
10 Βήματα

 
10 + 1 βήματα για να ανεβάσετε την αξία του ακινήτου σας και τις πιθανότητες για άμεση πώληση.




Με 10 + 1 διαφορετικούς τρόπους μπορούν οι ιδιοκτήτες ακινήτων να αυξήσουν
την τιμή του σπιτιού τους πριν το πουλήσουν ώστε η τιμή πώλησης να
ανταποκρίνεται στην πραγματική του αξία. Μια σειρά από λεπτομέρειες,
από τον τρόπο συγγραφής της αγγελίας, μέχρι τον τρόπο διαπραγμάτευσης
της τιμής μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το τελικό ύψος της τιμής
του ακινήτου και το χρόνο που θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωση της πώλησης του.
Ταυτόχρονα, σαν έμπειρα στελέχη της κτηματαγοράς, σας πληροφορούμε ότι
μικρές λεπτομέρειες όπως για παράδειγμα ένα σπασμένο πλακάκι ή αντίστοιχα
ένα καλογυαλισμένο πάτωμα μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά ή θετικά τους
αγοραστές, καθορίζοντας την τελική τιμή του ακινήτου σας και την τελική
απόφαση του ενδιαφερόμενου.

1) Η αγγελία

Πριν καν φτάσουν οι υποψήφιοι αγοραστές στο σπίτι σας, η πρώτη
τους επαφή θα είναι με την αγγελία που περιγράφει το ακίνητο. Όπως
προκύπτει από διεθνείς έρευνες, οι αγγελίες με τη μεγαλύτερη
επιτυχία –τουλάχιστον στο κομμάτι της επαφής του ενδιαφερόμενου με
τον ιδιοκτήτη- είναι αυτές που δίνουν τις περισσότερες λεπτομέρειες.
Για παράδειγμα, λέξεις όπως «υδρομασάζ» και «κόριεντ» λειτουργούν σα
μαγνήτης, σε αντίθεση με φράσεις όπως «σε καλή περιοχή» που θεωρούνται
υπερβολικά γενικόλογες. Επιπλέον, τα ακριβή τετραγωνικά, η διαρρύθμιση
και τα όποια πλεονεκτήματα του διαμερίσματος (π.χ. θέση στάθμευσης και
αποθήκη) αυξάνουν τις πιθανότητες επικοινωνίας του ενδιαφερόμενου για
το ακινητό σας. Η ανάθεση του ακινήτου σας στο γραφείο μας εξασφαλίζουν
μαζί με τους έμπειρους συνεργάτες μας την προσεκτική και άριστη προωθησή του.

2) Βάψιμο

Έχοντας φτάσει στο σημείο της επίσκεψης στο σπίτι, η απόφαση του
υποψήφιου αγοραστή θα επηρεαστεί σημαντικά από την πρώτη εντύπωση
που θα αποκομίσει, Και όπως έχει δείξει η εμπειρία μας, το βάψιμο των
τοίχων είναι μια από τις πιο βασικές παραμέτρους. Ένα λαμπερό σπίτι,
με φρεσκοβαμμένους τοίχους σίγουρα λειτουργεί θετικά και το κόστος της
βαφής θα αποσβεστεί στο πολλαπλάσιο. Προσοχή όμως, γιατί ένα πρόχειρο
βάψιμο μπορεί να λειτουργήσει σαν «μπούμερανγκ» στα μάτια του υποψήφιου
αγοραστή, δημιουργώντας την εντύπωση ότι έγινε εσπευσμένα ώστε να καλυφθούν
ατέλειες και μειονεκτήματα της κατασκευής. Ο τρόπος πλασαρίσματος είναι
συνδεδεμένος με τον επαγγελματισμό του κτηματομεσίτη που έχει αναλάβει την
προώθηση του ακινήτου σας.

3) Μπάνιο

Ένα περιποιημένο, καθαρό μπάνιο προσδίδει πόντους στο ακίνητο, καθώς
η εικόνα του επηρεάζει σημαντικά την τελική επιλογή. Έτσι, πριν από
κάθε επίσκεψη υποψήφιου αγοραστή, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να φροντίσουν
ώστε να είναι στην εντέλεια εμφανισιακά. Επιπλέον παροχές, όπως η ύπαρξη
υδρομασάζ είναι ιδιαίτερα σημαντικές και μπορούν να αποτελέσουν την «αιχμή
του δόρατος» στη δυνατότητα του ιδιοκτήτη να διαπραγματευτεί καλύτερη τιμή.
Τέλος, η αλλαγή των βρυσών, των μπαταριών και των άλλων αξεσουάρ του μπάνιου
μπορεί να αποδειχθεί συμφέρουσα επένδυση, καθώς με κόστος λίγων εκατοντάδων
ευρώ, η τελική τιμή του ακινήτου μπορεί να αυξηθεί στο πολλαπλάσιο.

4) Κουζίνα

Αντίστοιχη αξία με το μπάνιο, τόσο σε χρηστικό όσο και σε αισθητικό
επίπεδο, έχει η κουζίνα του ακινήτου. Όπως και στην περίπτωση του
υδρομασάζ, ένας πάγκος από μάρμαρο ή κόριεντ μπορεί να επηρεάσει
σημαντικά την απόφαση και να συντελέσει στην πώληση του ακινήτου.
Ακόμα όμως και η ύπαρξη μηχανισμών υψηλής ποιότητας μέσα στην κουζίνα
αξίζει αναφοράς, καθώς η χρηστικότητα της πολλές φορές μπορεί να
καθορίσει την απόφαση. Αντίστοιχα πάντως και με το μπάνιο, η συντήρηση
της κουζίνας, και κυρίως του πάγκου και των εξωτερικών επιφανειών αξίζει
και με το παραπάνω τα χρήματα που θα δώσει ο ιδιοκτήτης της.

5) Πατώματα

Ένα καθαρό και γυαλισμένο πάτωμα που έχει συντηρηθεί πρόσφατα δημιουργεί
ιδιαίτερα θετική εντύπωση. Αντίθετα, ρωγμές στο πάτωμα, σημεία όπου αυτό
έχει ξεφτίσει, και άλλα όπου αυτό έχει φουσκώσει από την υγρασία λειτουργούν
αποτρεπτικά στα μάτια των υποψήφιων αγοραστών. Επιπλέον, σημεία όπου αυτό
έχει καλυφθεί πρόχειρα με κάποιο χαλί ή άλλο ύφασμα μπορεί να δημιουργήσουν
υποψίες και προβλήματα σε όσους ενδιαφέρονται για να αγοράσουν το ακίνητο.

6) Πλακάκια

Αντίστοιχα με τα πατώματα, η εικόνα που δίνουν τα πλακάκια του σπιτιού και
κυρίως αυτά του μπάνιου μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τον αγοραστή.
Ένα σπασμένο πλακάκι, η αντικατάσταση του οποίου κοστίζει κάποιες δεκάδες
ευρώ μπορεί να μειώσει την αξία του ακινήτου κατά πολλές εκατοντάδες ευρώ,
αλλά και να το απαξιώσει στα μάτια των υποψήφιων αγοραστών. Αντίστοιχα,
γυαλισμένα πλακάκια στο μπάνιο, σε συνδυασμό με υψηλής ποιότητας είδη
υγιεινής, αυξάνουν σημαντικά την αξία του σπιτιού.

7) Τζάμια

Η τελευταία λεπτομέρεια που θα πρέπει να λάβουν υπ’ όψιν τους οι
ιδιοκτήτες ακινήτου ως προς την εξωτερική εμφάνιση του σπιτιού είναι
τα τζάμια και η ακεραιότητά τους. Όπως με τα σπασμένα πλακάκια, έτσι
και τα σπασμένα τζάμια κοστίζουν λίγο για να αντικατασταθούν αλλά μπορούν
να επηρεάσουν σημαντικά την αξία. Αντίστοιχα, διπλά τζάμια που προσφέρουν
θερμομόνωση αξίζει να αναφερθούν κατά την παρουσίαση του ακινήτου, καθώς
προσδίδουν στην αξία του, ιδιαίτερα αν πρόκειται για πολυκατοικία με
παλαιότητα άνω των 15 ετών.

8) Η παρουσίαση του ακινήτου

Πέρα από τα αντικειμενικά πλεονεκτήματα του κάθε σπιτιού, αλλά και τα
όποια μειονεκτήματα, οι ειδικοί της κτηματαγοράς συμφωνούν ότι η σωστή
παρουσίασή του μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αξία του. Το «μυστικό»,
όπως αναφέρουν οι ειδικοί είναι τα πλεονεκτήματα να παρουσιαστούν με
τέτοιο τρόπο ώστε να δώσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξία, ανάλογα με
την κατηγορία των αγοραστών. Για παράδειγμα, σε ένα ακίνητο που προορίζεται
για οικογένεια, η σωστή παρουσίαση της κουζίνας παίζει σημαντικό ρόλο,
σε αντίθεση με μια γκαρσονιέρα που διατίθεται σε κάποιον εργένη. Η εξειδίκευση
των συνεργατών μας θα συμβάλλει αποτελεσματικά προς αυτή την κατεύθυνση. Όσο για
τα μειονεκτήματα, σε καμμία περίπτωση δε θα πρέπει να αποκρυφτούν, αλλά
αντίθετα να συνυπολογιστούν στην τελική τιμή.

9) Η τιμή

Το χρηματικό πάντως είναι το πιο καθοριστικό στοιχείο στην πώληση του ακινήτου.
Ο καθορισμός της τελικής τιμής θα πρέπει να είναι ανάλογος με τα δεδομένα της
περιοχής που βρίσκεται το ακίνητο, αλλά και των ειδικών χαρακτηριστικών του.
Επιπλέον, ρόλο παίζει και η σπανιότητα της γης, αλλά η μοναδικότητα του
κάθε ακινήτου. Για παράδειγμα, ένα ρετιρέ με ανεμπόδιστη θέα σε περιοχή όπου
δε διατίθενται ακίνητα προς πώληση μπορεί να «πιάσει» πολύ περισσότερα χρήματα
από το μέσο όρο της περιοχής, υπό την προϋπόθεση ότι θα βρεθεί ο κατάλληλος αγοραστής.
Το μεγάλο πελατολόγιο που διαθέτει η εταιρεία μας σε Ελλάδα και εξωτερικό εγγυάται
το ταίριασμα της ζήτησης με την προσφορά σας.

10) Η διαπραγμάτευση

Τέλος, η σωστή διαπραγμάτευση της τιμής μπορεί να καθορίσει το τελικό ποσό
που θα περάσει στα χέρια του πωλητή. Ο τρόπος καταβολής του τιμήματος, το ύψος
της προκαταβολής και μια σειρά από άλλες λεπτομέρειες μπορούν να καθορίσουν
τα χρήματα, ανάλογα με τις επιθυμίες των δύο πλευρών. Για παράδειγμα, αν ο
ιδιοκτήτης ενός ακινήτου δεν επιθυμεί το σύνολο των χρημάτων σε μετρητά μπορεί
να αξιώσει σημαντικά υψηλότερη τιμή, ενώ αν απαιτήσει τα χρήματα σε μετρητά θα
πρέπει να είναι διατεθειμένος να κάνει σημαντική «έκπτωση», αν δεν πρόκειται για
ακίνητο με ιδιαίτερη σπανιότητα. Η άρτια κατάρτιση των συνεργατών μας φροντίζει
αποτελεσματικά για τη σωστή και έγκυρη διαδικασία διασφαλίζοντας τους ενδιαφερόμενους
έως την ολοκλήρωση της αγοραπωλησίας προσφέροντας τους, χρήσιμες συμβουλές και
ενέργειες για τη διευκόλυνση τους.

 

 
 
Κατεβάστε: Αντικειμενικές αξίες
  Εθνικό κτηματολόγιο