Χρηματοδοτήσεις
  Παρεχόμενες Υπηρεσίες
  Πως θα Δανειζόμαστε
  Ενημέρωση Καταναλωτή
  Επιχειρήσεις
  Καταθέσεις
  Δάνεια
  Κάρτες
  Leasing
  Διεθνής Λογαριασμός
  Ορισμός Διεθνή Λογαρισμού
  Προϋποθέσεις Ανοίγματος
  Υπηρεσίες Μας
  FAQ `S
  On-line αίτημα
  Ιδιώτες
  Καταθέσεις
  Κάρτες
  Καταναλωτικά Δάνεια
  Στεγαστικά Δάνεια
  Επενδύσεις
  Εταιρίες Επενδύσεων
  Χρυσός
  Χρηματιστήριο
  Ιστορικό Επιτοκίων
  Κυπριακή Οικονομία
  Φορολογία
  Εταιριών Κύπρου
  Σύμβαση Ελλάδας Κύπρου
  Σ.Α.Δ.Φ.
  Σύνδεσμοι
  Όλες οι Τράπεζες
  Βρείτε Χρήσιμα links...
  Διάφορα Έντυπα
 
  Περιοχή Συνεργατών
 
Email:
   
Password:
   
 
Τρόποι Ανάπτυξης

«Πώς να οδηγήσετε εσάς και την επιχείρησή σας έξω από την οικονομική κρίση»
 
από τον κο Patrick V. Valtin

 Ο κος Patrick V. Valtin είναι στενός συνεργάτης της ΑΜΤ και ένας σύμβουλος Marketing, Πωλήσεων, Management που δραστηριοποιείται σε ολόκληρο τον κόσμο. Έχει εκπαιδεύσει πάνω από 75.000 άτομα σε περισσότερες από 25 χώρες. Πρόσφατα προσκλήθηκε από την εταιρεία συμβούλων επιχειρήσεων – παραγωγικότητας ΑΜΤ στην Αθήνα, και παρέδωσε μια σειρά σεμιναρίων.

«Θέλετε να επιβιώσετε και να καταφέρετε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας, όταν όλοι πιστεύουν πως αυτή η οικονομική κρίση, είναι η χειρότερη - και πρόκειται να παραμείνει έτσι για το υπόλοιπο της ζωής σας; Ακολουθείστε τους τρεις παρακάτω κανόνες:
 


Κανόνας πρώτος: Αν γνωρίζετε ιστορία, δεν έχετε λόγο να ανησυχείτε! Η υφιστάμενη οικονομική κρίση είναι απλώς μια επανάληψη του παρελθόντος. Θυμάστε τη «Μαύρη Δευτέρα»; Στις 19 Οκτωβρίου 1987 ημέρα Δευτέρα, τα χρηματιστήρια παγκοσμίως κατέρρευσαν. Η πτώση της «Μαύρης Δευτέρας» ήταν η μεγαλύτερη μονοήμερη ποσοστιαία πτώση στην ιστορία του χρηματιστηρίου. Παρ’ όλα αυτά, όλα τα χρηματιστήρια του κόσμου, άρχισαν να ανεβαίνουν ταχύτατα σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο.

Επίσης κανείς δεν έχει ξεχάσει την παγκόσμια κρίση του 1991 – 1992, αμέσως μετά τον πόλεμο στο Ιράκ. Τεράστιες ανατιμήσεις στις τιμές του πετρελαίου, μεγάλη πτώση στις κτηματαγορές και πιστωτική κρίση (που περιείχε τη διαβόητη κατάρρευση των αποταμιεύσεων και δανείων στα τέλη του ’80). Η κρίση έληξε το 1994 και τα χρηματιστήρια παγκοσμίως «χτύπησαν υψηλά» σε λιγότερο από 2 έτη.

Φυσικά, το γεγονός των επιθέσεων στις Η.Π.Α το 2001 είναι ακόμη νωπό στη μνήμη μας. Οι επιθέσεις είχαν μεγάλο αντίκτυπο στις Η.Π.Α και στην παγκόσμια αγορά. Το Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης (NYSE), το Χρηματιστήριο της Αμερικής (ΑΜΕΧ), και ο NASDAQ δεν λειτούργησαν την 11η Σεπτεμβρίου και παρέμειναν κλειστά μέχρι την 17η Σεπτέμβριου. Όταν επανήλθαν σε λειτουργία οι αγορές των μετοχών, ο Dow Jones (DJIA) έπεσε κατά 684 μονάδες στις 8921 (7,1%), ρεκόρ ημερήσιας πτώσης. Μέχρι το τέλος της εβδομάδος η πτώση έφτασε τις 1.369,7 μονάδες (14.3%), την μεγαλύτερη εβδομαδιαία πτώση στην ιστορία του.

Η ανάκαμψη όμως ήρθε πιο γρήγορα από ότι αναμενόταν, η παγκόσμια αγορά μετοχών άγγιξε απαράμιλλα επίπεδα τιμών σε λιγότερο από δύο χρόνια και συνέχισε την πορεία αυτή μέχρι  6 – 7 μήνες πριν.

Το ηθικό δίδαγμα της ιστορίας; Οι κρίσεις πάντοτε φέρουν την ανάκαμψη, η οποία προκύπτει γρηγορότερα από όσο θα ήλπιζε κανείς. Προσωπικά έχω ζήσει και επιβιώσει μέσα από 6 κρίσεις σε 50 χρόνια. Κατάφερα να γίνω πιο δυνατός και έξυπνος μέσω κάθε μιας. Είμαι σίγουρος πως το ίδιο κάνατε και εσείς!

 Κανόνας δεύτερος: Αγνοείστε τα άσχημα νέα. Μη διαβάζετε ή ακούτε άσχημα νέα στις εφημερίδες, στο ραδιόφωνο ή στην τηλεόραση. Λυπάμαι που το λέω, αλλά αν ακούτε άσχημα νέα, φημολογίες και «κουτσομπολιά» δε θα σας κάνουν καλό.

Θα ανακαλύψετε πως τα μέσα μαζικής ενημέρωσης ειδικεύονται στο να σας τρομάζουν μέχρι θανάτου. Όταν το διαπιστώσετε αυτό, θα θέλετε να έχετε πρόσβαση μόνο σε μέσα ενημέρωσης με καλά νέα. Και ορίστε μερικά!

Τα καλά νέα φέρνουν μόνο καλά νέα. Επιμείνετε στο να μεταφέρετε καλά νέα τουλάχιστον μία φορά την ημέρα! Επικεντρωθείτε στο να δίνετε τα καλά νέα στους φίλους σας, στους συνεργάτες και υπαλλήλους σας τουλάχιστον μια φορά την ημέρα.

Μια φορά συμβούλευσα έναν πελάτη μου ο οποίος  δεν ήξερε πως να προωθήσει την επιχείρησή του προς την αγορά. Ανησυχούσε πως οι πελάτες του θα έκαναν παράπονα για την δεκαπενθήμερη αποστολή ενημερωτικών e-mail. Αυτό που του είπα ήταν να διπλασιάσει την αποστολή. Δώσε τους καλά νέα... Ακολούθησε κατά γράμμα τη συμβουλή μου και ξεκίνησε να στέλνει στη βάση των 20.000 πελατών του, ιστορίες επιτυχιών ή καλά νέα από χαρούμενους πελάτες του σε εβδομαδιαία βάση. Κανείς δεν παραπονέθηκε για αυτή τη δράση του και εκ θαύματος, ξεκίνησε να βγάζει περισσότερα χρήματα!

Εν κατακλείδι, διαδώστε καλά νέα γύρω σας στη ζωή και στην επιχείρηση. Συμβουλέψτε να κάνουν το ίδιο και οι άνθρωποι γύρω σας και σύντομα να διαπιστώσετε μια μεγάλη διαφορά στην επιχείρησή σας αφενός και στη ζωή σας αφετέρου. Μου αρέσει να ζω με την ακόλουθη αρχή: «Ένα καλό νέο την ημέρα, κρατάει τα προβλήματα μακριά!»

Κανόνας τρίτος: Προωθήστε τις δράσεις της επιχείρησής σας σε σημείο υπερβολής. Αυξήστε το εύρος σας στην αγορά. Αυτό σημαίνει κυριολεκτικά, αυξήστε για παράδειγμα τις επικοινωνίες σας στη λίστα αποστολής μηνυμάτων σας. Στέλνετε 1000 μηνύματα την εβδομάδα, στείλτε 3000. Ξοδέψτε λιγότερα χρήματα στην ποιότητα και περισσότερα στην ποσότητα. Στη διάρκεια των δύσκολων καιρών, οι περισσότεροι άνθρωποι και επιχειρήσεις τείνουν να εσωστρέφονται και να μειώνουν το εύρος τους προς τα έξω στην κοινωνία και στην αγορά τους αντίστοιχα.

 Μήν το κάνετε αυτό, καθώς είναι θανάσιμο λάθος!   

Μπορεί να χρειαστεί να διπλασιάσετε ή να τριπλασιάσετε τις προωθητικές σας ενέργειες. Και τί έγινε; Αν το σταματούσατε αυτό, τι θα γινόταν στην επιχείρησή σας; Θα «πέθαινε»… Τι θα συμβεί αν πολλαπλασιάζατε τις προωθητικές σας ενέργειες; Θα αναπτυσσόταν.

Ορίστε λοιπόν η συμβουλή. Εντοπίστε ποια ήταν η καλύτερη προωθητική σας ενέργεια. Ποιό ήταν το διαφημιστικό μήνυμα το οποίο σας απέφερε τη μεγαλύτερη δουλειά στην επιχείρησή σας; Κάντε το ξανά!!! Δεν πειράζει αν είναι 5 ετών παλαιό. Βρείτε το, προβάλετέ το ξανά και σε ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ. Εντοπίστε τον τρόπο με τον οποίο θα πολλαπλασιάσετε το εύρος σας στην αγορά. Σίγουρα, θα έπρεπε να κάνετε οικονομία, να ξοδεύετε λιγότερα χρήματα σε λιγότερο πολύτιμες δράσεις. Η επιχείρησή σας όμως θα αναπτυχθεί μέχρι το περιθώριο στο οποίο θα είστε εμφανής στα μάτια των αγοραστών. Η προώθηση είναι το τελευταίο που πρέπει να μειώσετε. Αυξήστε την προβολή σας σε μεγαλύτερος μέγεθος από ότι κάνατε επιτυχώς μέχρι τώρα.

Συμπέρασμα: Βαδίστε ενάντια στο ρεύμα. Κάντε αυτό που έκανε πρόσφατα οWarren Edward Buffett δηλώνοντας σε μια συνέντευξη για το CNN. «Όταν οι άνθρωποι είναι πλεονέκτες, ανησυχώ. Όταν οι άνθρωποι ανησυχούν, είμαι πλεονέκτης». Πάντοτε μου αρέσει να λαμβάνω υπόψη μου συμβουλές από άτομα τα οποία αποδείχθηκε πως είχαν δίκιο! Ο κος Warren αναδείχθηκε από τη Forbesως ο πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού έτους του 2008, με εκτιμώμενο τζίρο στα 62 δις. δολάρια. Στην πρόσφατη συνέντευξή του γέλασε όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε γιατί δεν ήταν ανήσυχος με την οικονομική κρίση. Η απαντησή του; «Έγινα πλούσιος γιατί έμαθα να διαφωνώ με τα άσχημα νέα...»

Patrick V. Valtin